Brawo mamy! Razem z Pampers i UNICEF uratowaliśmy już 1 mln noworodków!

2021-05-27 10:31

Przez ostatnie 15 lat, współpraca marki Pampers i UNICEF pomogła uratować życie około miliona noworodków na całym świecie przed śmiercią z powodu tężca noworodkowego. My, rodzice, możemy czuć się częścią tego sukcesu!

© UNICEFUN0343537Frank Dejongh

i

Autor: © UNICEFUN0343537Frank Dejongh © UNICEFUN0343537Frank Dejongh

Tężec noworodkowy to śmiertelna choroba, którą można w relatywnie łatwy sposób wyeliminować – dzięki szczepieniom i zachowaniu należytej higieny porodowej. Nakierunkowane na pomoc partnerstwo marki Pampers i organizacji UNICEF pomogło wyeliminować tężec noworodkowy w 26 krajach, chroniąc jednocześnie około 100 milionów kobiet i ich dzieci.

Carla Haddad Mardini, Dyrektor Działu Pozyskiwania Funduszy i Partnerstw Prywatnych, UNICEFskomentowała:„Nasza 15-letnia współpraca z Pampers przyczyniła się do uratowania prawie miliona noworodków przed cichym zabójcą – tężcem noworodkowym. Zakupiliśmy ponad 300 milionów szczepionek, które ochroniły 100 milionów kobiet i ich dzieci. Dzięki pomocy marki Pampers i innych partnerów, liczba zgonów noworodków spowodowanych tężcem zmniejszała się rocznie o ponad 60%. Wsparcie to stało się jeszcze ważniejsze, podczas pandemii COVID, która zagroziła zakłóceniem świadczenia usług szczepień przeciwko tężcowi i cofnięciem ciężko osiągniętego sukcesu w postaci eliminacji tej choroby. Długoterminowe kooperacje, takie jak ta z marką Pampers, są doskonałym przykładem tego, jak UNICEF, współpracując z sektorem prywatnym, może dotrzeć do najbardziej bezbronnych i sprawić, aby każde dziecko nie tylko przeżyło, ale było bezpieczne.”

Czytaj także: Szczepionka na COVID, a karmienie piersią. Czy można karmić po przyjęciu szczepionki?

Szczepionka 6w1 - cena, dawkowanie i zalety

Współpraca opierała się na obietnicy „1 paczka = 1 szczepionka” - za każde sprzedane opakowanie pieluszek Pampers z logo UNICEF, 1 szczepionka będzie przekazana do organizacji. Ten prosty mechanizm zaangażował społeczeństwo do wspierania akcji, co miało bezpośredni wpływ na walkę z tężcem noworodkowym, generując największe fundusze zebrane przez partnera korporacyjnego. Brawo rodzice!