Sinsay z pilnym komunikatem. Wycofano zabawkę dla niemowląt

Sinsay apeluje o zwrot zabawki dla dzieci. To maskotka, dzięki której można łączyć zabawę z nauką. Masz ją w domu? Zwróć do dowolnego sklepu. „Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” - podkreśla w swoim komunikacie sieć.

Sinsay wycofuje zabawkę dla dzieci

i

Autor: materiały prasowe Sinsay apeluje o zwrot m.in. zabawki dla niemowląt.

Sinsay wycofuje kolejny produkt dla dzieci. Na początku listopada pisałyśmy o opublikowanym na stronie marki komunikacie, dotyczącym aż pięciu produktów - w tym trzech dla najmłodszych. Teraz pojawiła się kolejna informacja, tym razem dotyczy zabawki dla dziecka. Chodzi o pluszową gęś.

Sinsay wycofuje zabawkę dla niemowląt

Na oficjalnej stronie marki Sinsay pojawił się komunikat dla klientów, dotyczący wycofania pięciu produktów. Wśród nich dwie przeznaczone są dla dzieci - zabawkowa spacerówka oraz maskotka edukacyjna. Wózek pojawił się w poprzednim komunikacie, pluszak znalazł się w nim dopiero teraz.

Osoby posiadające produkty o numerach index 8225P-00X, 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu

- czytamy w informacji opublikowanej przez sieć.

Pod numerem 8225P-00X kryje się pluszowa gęś - to zabawka idealna dla najmłodszych, śmiało możemy zaliczyć ich do tych wspierających rozwój. Maskotka ma bezpieczne lusterko, kółko do chwytania, wystającą metkę, różne materiały itp. - rodzice mogli po nią sięgać, chcąc stymulować zmysły malucha.

Zabawkowa spacerówka ma numer 7938R-MLC. Pozostałe opisują hydrożelowe maski w płachcie.

Dlaczego podjęto taką decyzję o wycofaniu wymienionych w komunikacie produktów?

W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay

- wskazano w komunikacie.

Zabawki wycofane z Sinsay

i

Autor: materiały prasowe Sinsay wycofuje m.in. zabawki dla dzieci

Jak zwrócić produkty do Sinsay?

Procedura zwrotu jest uzależniona od tego, gdzie kupiłaś wymienione w komunikacie produkty.

  1. Jeśli zrobiłaś to w sklepie stacjonarnym, rzeczy możesz zwrócić w dowolnym salonie Sinsay. Jeśli nie masz dowodu zakupu, zostaniesz poproszona o wypełnienie odpowiedniego formularza.
  2. Jeśli zakupy zrobiłaś w sklepie internetowym, możesz dokonać zwrotu na dwa sposoby. Po pierwsze, zaloguj się do swojego konta klienta, a następnie wybierz polecenie „zwrot” lub „reklamacja” i postępuj zgodnie z instrukcjami, które dostaniesz na maila. Po drugie - dokonaj zwrotu w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.

Zabawki a integracja sensoryczna

Zabawki, podobne do gęsi wycofanej ze sklepów Sinsay, wspierają integrację sensoryczną. Mogą dostarczyć maluchowi bodźców dotykowych - dzięki różnorodnym fakturom (śliskie, pluszowe, twarde itp. materiały) czy wypełnieniu (chodzi nie tylko np. o groch, ale o szeleszczące elementy). Na zmysły wpływają także różnego rodzaju wystające elementy, nie tylko tasiemki, ale i np. bezpieczne lusterka, okienka do odkrycia. Przeczytaj więcej na ten temat: Zabawki sensoryczne - czym kierować się przy ich wyborze?

Pamiętaj, aby dokładnie przyjrzeć się zabawce, przede wszystkim musi być bezpieczna dla małego człowieka. Sprawdź, czy wszystkie elementy są dobrze przyszyte, czy nie ma dziurki, przez którą może wydostać się wypełnienie itp. I dla spokoju śledź strony sklepów, na których najczęściej robisz zakupy, aby nie przegapić żadnego komunikatu o wycofaniu produktu.

Zobacz także: Prezenty dla dzieci - w sklepach zaczęły się Święta