Sieć Smyk wydała komunikat na swojej stronie internetowej o wycofaniu ze sprzedaży zdalnie sterowanego samochodu terenowego. „Nie spełnia odpowiednich standardów jakości marki SMIKI” – czytamy.
Smyk zaleca zaprzestanie korzystania z zabawki i jej zwrot do najbliższego sklepu.
Zobacz także: Popularna zabawka ogrodowa wycofana ze sklepów. Lepiej szybko ją zwróć
Zabawka wycofana ze sklepów
Swój komunikat sieć sklepów Smyk rozpoczyna od słów:
„Najwyższa jakość produktów znajdujących się w ofercie sklepów SMYK oraz bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze”.
Następnie sieć informuje, że w zdalnie sterowanym samochodzie terenowym Monster Truck jest możliwość wystąpienia usterek. Zabawka nie spełnia odpowiednich standardów jakości marki SMIKI, a co więcej:
„W wyjątkowych sytuacjach może doprowadzić do przegrzania elementów” – czytamy dalej w komunikacie na stronie smyk.com.
Smyk podjął natychmiastową decyzję o wycofaniu zabawki ze sprzedaży.
Parametry wycofanego produktu, to:
- numer Indeksu 6958760,
- kod kreskowy 5903977114990.
Osobom, które zakupiły dany produkt, zaleca się zaprzestanie korzystania z zabawki i pilny zwrot do najbliższego sklepu Smyk.
Paragon nie jest wymagany
Wycofany ze sprzedaży zdalnie sterowany samochód terenowy Monster Truck, można oddać z dowodem zakupu, a środki zostaną przekazane w formie, w której nastąpiła płatność.
Brak paragonu nie jest jednak przeszkodą, aby dokonać zwrotu. Zgodnie z komunikatem:
„Klienci bez dowodu zakupu produktu zostaną poproszeni przez pracowników sklepu o wypełnienie odpowiedniego formularza, a zwrot środków zostanie przekazany klientom w formie zwrotu na kartę podarunkową SMYK”.
Zabawkę można zwrócić w najbliższym sklepie stacjonarnym Smyk, ale także poprzez dział reklamacji, jeżeli zakupiliśmy produkt w sklepie internetowym.
Wówczas należy samodzielnie odesłać produkt z wypełnionym formularzem reklamacji na adres działu reklamacji i zwrotów.
„Zwrot środków zostanie przekazany klientom w tej samej formie, w której nastąpiła płatność w terminie do 14 dni, od dostarczenia produktu do SMYK. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot nastąpi na numer konta bankowego podany w formularzu reklamacji” – podano w komunikacie.
Źródło: smyk.com
Czytaj także: Zabawka z motywem ulubionej bajki wycofana ze sklepów. UOKiK wydał ostrzeżenie
Popularna zabawka z Ikei wycofana ze sklepów. Uwaga: grozi zadławieniem