Czas Dziecka – dwa razy większy

2013-04-03 17:17

W tym roku na stoiskach zaprezentowało się 146 wystawców. W zeszłym roku było ich 71. Oprócz polskich przedstawicieli branżowych można było spotkać gości z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Litwy, Rosji, Francji, Hiszpanii i Grecji. Największą grupę klientów zagranicznych stanowili przyjezdni ze wschodu – około 70 proc.

targi kielce

i

Autor: _materialy_prasowe

IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce. Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 2500 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni.
Trzeci dzień był otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci. Ostatniego dnia imprezy, przewidzianych było mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły spędzić czas bawiąc się samochodzikami, dużymi klockami, szaleć na dmuchanych zamkach a także uczestniczyć w warsztatach plastycznych. Ponadto Klub Mam przygotował wyjątkowe zajęcia zarówno dla rodziców jak i dzieci – tworzenie zabawek recyklingowych, zajęcia multisensoryczne – dotykowe, słuchowe, węchowe, smakowe. Z myślą o rodzicach zaplanowano porady położnej, psychologa, coatcha rodzicielskiego a także pokaz i warsztaty bezpiecznego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. Tego dnia targo odwiedziło 3 500 rodziców i dzieci.
Zatem w sumie targi CZAS DZIECKA przez trzy dni zwiedziło aż 6000 osób!
- Kielce stały się w tym roku miejscem spotkań naszej branży, ale nie tylko pod względem ekonomicznym, handlowym, biznesowym, pragmatycznym. Chodzi o miejsce, które integruje środowisko, gdzie przyjeżdża się nie tylko na kontraktacje, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać o interesach, ale również o ciekawostkach i nowinkach w środowisku – podsumowała Aldona Matla, menadżer targów w Branży Dziecięcej.
Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję dzia¬łającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w in¬ternecie. Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online. Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z ko¬rzystaniem z konkretnych narzędzi, takich  jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye tra-ckingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).