Targi CZAS DZIECKA doskonałym narzędziem marketingowym i platformą spotkań branży

2014-02-07 14:03

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka, które odbywać się będą od 1 lutego do 27 marca 2014 roku, to największe wydarzenie branży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej.

tergi czas dziecka

i

Autor: _materialy_prasowe

Spis treści

  1. CZAS DZIECKA - czas przedsiębiorcy
  2. Edukacyjne nie tylko zabawki

Jeszcze kilka lat temu targi były niemalże jedyną formą promocji produktów i usług branży dziecięcej. Tylko udział w wystawach dawał możliwość nawiązania kontaktów z hurtownikami, sklepami i przedstawicielami tego rynku. Dzisiaj to internet stał się głównym pośrednikiem w poszukiwaniu kontrahentów i partnerów, jednak planując budżet marketingowy, warto uwzględnić udział w wydarzeniu jakim są targi, gdyż jest to istotna inwestycja promocyjna zarówno dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Nic bowiem nie zastąpi osobistego kontaktu z klientem. Tak jak kawy nie da się przecież wypić przez Internet. Dlatego obecność w marcu na Targach CZAS DZIECKA w Kielcach w Polsce jest obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy.

CZAS DZIECKA - czas przedsiębiorcy

Ten polski  ośrodek wystawienniczo–kongresowy od pięciu lat jest organizatorem Targów CZAS DZIECKA. Wydarzenie to jest doskonałą okazją do przeprowadzenia bezpośrednich rozmów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Targi te dają możliwość spotkania z innymi kontrahentami oraz wypromowania nowych produktów i usług. Pokazy premierowe, które są nieodłącznym elementem tej wystawy dają niepowtarzalną możliwość pozyskania bezpośrednich opinii na temat marki i jej artykułów. Targi CZAS DZIECKA to wydarzenie o charakterze B2B, całkowicie poświęcone producentom i przedstawicielom branży dziecięcej. W związku z powyższym  pozwalają one na dokładne badanie rynku - poznanie oferty i planów konkurencji. CZAS DZIECKA to również swoisty „kreator rynkowych trendów” – to właśnie tutaj mają miejsce premiery rynkowe największych marek i dystrybutorów. Uczestnictwo w targach to także okazja, aby zaistnieć na arenie międzynarodowej. Możliwość organizacji konferencji i szkoleń to szansa na otwarcie bram europejskiego, a nawet światowego rynku.  Targi to również możliwość tych mniej oficjalnych spotkań na których przedsiębiorcy wykorzystując nieformalny charakter rozmów wymieniają się swoimi doświadczeniami. Dzięki temu poznają oni nowe aspekty związane z zarządzaniem firmą lub sposoby motywowania pracowników. Takie rozmowy pozwalają budować relacje z innymi graczami rynku, a co za tym idzie integrować środowisko. Udział w targach bardzo mocno związany jest  z wiarygodnością. Aby uzyskać i utrzymać przewagę konkurencyjną nie wystarczy tylko pokazanie nowego produktu. W dzisiejszych czasach, gdzie tak naprawdę pokazać i opowiadać możemy o wszystkim, gra toczy się o wiarygodność i rzetelność. Informacje w sieci w dużej mierze zależą od sprawnego grafika i dobrego marketingowca. Coraz częściej jednak kontrahenci i klienci wyczuwają wpływ takich działań na produkt. Targi jednak to wiarygodne źródło informacji, bo podczas takiego wydarzenia produkt zazwyczaj broni się sam. Taka  sytuacja wbrew pozorom znakomicie wpływa na dany artykuł i markę, gdyż to najczęściej on staje się gwiazdą stoiska i co najważniejsze jest całkowicie realny.

Edukacyjne nie tylko zabawki

Podczas piątych Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka nie zabraknie czasu na edukację. Wszyscy wystawcy będą mogli wziąć udział w wykładach i szkoleniach przygotowanych przez organizatora - Targi Kielce. W pierwszym  i drugim dniu odbędzie się cykl wykładów o tematyce takiej jak visual merchandising, zwiększenie zysków, Public Relations czy prawo konkurencji. Zawartość spotkań dostosowana została do obecnych potrzeb rynku oraz sytuacji współczesnych przedsiębiorców. Dzięki analizie przypadków i autorskich business cases uczestnicy z pewnością udoskonalą swoje kompetencje i poznają kreatywne sposoby rozwiązywania problemów. Wykłady i spotkania prowadzone będą przez najlepszych specjalistów i ekspertów w danych dziedzinach. Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka, które odbędą się od 2 lutego do 27 marca 2014 roku, to największe wydarzenie branży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Targi w Kielcach z roku na rok są coraz większe. Przyczynili się do tego przede wszystkim wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych marek. W 2013 roku czwarta edycja imprezy zgromadziła 146 firm (2012: 71) oraz 2500 (2012: 1300) fachowych zwiedzających. Tegoroczne targi to ponad 200 firm z takich państw jak: Niemcy, Holandia, Hiszpania i Czechy oraz 4 hale, w których królować będzie branża dziecięca.