Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży

2013-12-09 14:25

10 grudnia 2013 roku wystartowała 4. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”, której inicjatorem i organizatorem jest miesięcznik „M jak mama” (Wydawnictwo Murator SA). W tym roku współorganizatorem kampanii są Tramwaje Warszawskie.

wiecej zyczliwosci dla kobiet w ciazy

i

Autor: Wydawnictwo Murator|_miesiecznik_mjakmama

Spis treści

  1. Konferencja prasowa inaugurująca akcję
  2. Równolegle z konferencją odbyły się bezpłatne konsultacje medyczne dla ciężarnych.
  3. Patronat honorowy nad kampanią objęli

10 grudnia 2013 roku wystartowała 4. edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”, której inicjatorem i organizatorem jest miesięcznik „M jak mama” (Wydawnictwo MURATOR SA). W tym roku współorganizatorem kampanii są Tramwaje Warszawskie.

Konferencja prasowa inaugurująca akcję

Konferencja prasowa inaugurująca kampanię „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” odbyła się we wtorek, 10 grudnia o godzinie 11.00 w Teatrze Kamienica, przy Al. Solidarności 93.

Podczas konferencji odbyła się debata na temat: „Dlaczego kobiety w ciąży potrzebują szczególnego traktowania w przestrzeni publicznej?”

Udział w niej wzięli: Marta Radzik-Maj, red. nacz. Miesięcznika „M jak mama”, Marek Michalak - rzecznik praw dziecka, Anna Andrzejewska – pełnomocnik ministra sprawiedliwości ds. konstytucyjnych praw rodziny, Karolina Malczyk - pełnomocnik prezydent m.st. Warszawy ds. równego traktowania i zastępca dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej, dr n. med. Tomasz Maciejewski - dyrektor Instytutu Matki i Dziecka,  dr n. med. Wojciech Puzyna - prezes Centrum Medycznego „Żelazna” Sp. z o.o., prof. dr hab. n. med. Bogdan Chazan - dyrektor Szpitala im. Świętej Rodziny, Sylwia Chutnik - prezeska Fundacji MaMa.

Równolegle z konferencją odbyły się bezpłatne konsultacje medyczne dla ciężarnych.

12 grudnia, w godz. 10.00 – 13.30 na tory wyjedzie Warszawski Tramwaj Promocyjny, który w tym czasie stanie się mobilną strefą życzliwości dla kobiet w ciąży.W tramwaju na przyszłe mamy będą czekali specjaliści, którzy udzielą bezpłatnych porad z zakresu: psychologii, stomatologii, położnictwa, a także lekarze specjaliści z Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Medycznego Żelazna oraz Szpitala im. Świętej Rodziny.

Warszawski Tramwaj Promocyjny odjeżdża: z placu Narutowicza o pełnych godzinach 10.00, 11.00, 12.00, 13.00 i pojedzie trasą: pl. Narutowicza – pl. Zawiszy – Dworzec Centralny – Al. Jerozolimskie – Muzeum Narodowe – most Poniatowskiego – al. Zieleniecka (Stadion Narodowy), z al. Zielenieckiej wystartuje o godzinach: 10.30, 11.30, 12.30, 13:00 i pojedzie trasą: al. Zieleniecka – most Poniatowskiego – Muzeum Narodowe – Al. Jerozolimskie – Dworzec Centralny – pl. Zawiszy – pl. Narutowicza.Aktualizowany na bieżąco harmonogram powyższych działań dostępny będzie na  www.mjakmama24.pl. Kampanię uwieńczy Piknik na warszawskim Bemowie w maju 2014 roku.

Patronat honorowy nad kampanią objęli

Rzecznik praw dziecka, pełnomocnik ministra sprawiedliwości ds. konstytucyjnych praw rodziny, marszałek województwa mazowieckiego, prezydent m.st. Warszawy, Instytut Matki i Dziecka. Patronat społeczny: Fundacja MaMa. Partnerzy strategiczni kampanii: Mead Johnson, producent mleka modyfikowanego Enfamil, oraz Merck Sp. z.o.o, producent suplementu dla ciężarnych Femibion.Do grona partnerów dołączyli: Fundacja Wcześniak, Teatr Kamienica, Szpital im. Świętej Rodziny, Centrum Medyczne  „Żelazna”, Miejskie Zakłady Autobusowe,  Alantan Plus, Beko, Bellamy, Agugu, Olivo Cap, Tutek, Robico, Hevea, OsmozaCare, Happymum, Bemowskie Centrum Kultury, Carrefour,  Diagnostyka Bank Komórek Macierzystych.Patroni medialni: Radio Wawa, Zdrowie, Super Express, TVP Info, Bemowo FM.

miesięcznik "M jak mama"