Wielki Piknik Rodzinny M jak Mama [RELACJA]

2014-05-27 11:28

Konkursy, dużo zabawy, mnóstwo radości, konsultacje medyczne, darmowe lody Algida, a na zakończenie koncert artystów Teatru Muzycznego Roma i zespołu The Postman – tak w jednym zdaniu można podsumować atrakcje wielkiego pikniku rodzinnego, zorganizowanego w sobotę 24 maja w warszawskim Parku Górczewska przez redakcję M jak mama, Tramwaje Warszawskie i Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Piknik kończył kolejną edycję naszej kampanii „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”.

piknik glowny

i

Autor: _miesiecznik_mjakmama

Nawet ci, którzy na nasz piknik zjeżdżali z innych dzielnic Warszawy, nie mieli problemu z dotarciem na miejsce – szlak wyznaczały miliony baniek mydlanych, puszczanych przez maluchy w wózkach, kilkulatki, a nawet nastolatków. Każda chętna przyszła mama mogła skorzystać z bezpłatnych konsultacji medycznych udzielanych przez personel szpitala imienia Świętej Rodziny przy Madalińskiego oraz szpitala Św. Zofii. Rodziny z dziećmi tłumnie korzystały z konsultacji stomatologicznych. Na scenie odbywały się konkursy dla dzieci i dla mam, w których nagrodami były zabawki i kosmetyki. Na stoisku Lego maluchy z zapałem budowały zajezdnię tramwajową, a nieco dalej trochę starsze dzieci wspinały się na ściance wspinaczkowej. Każdy chętny mógł wsiąść do zabytkowego tramwaju, wziąć udział w warsztatach z robotyki, nauczyć się zasad wykonywania pierwszej pomocy. Wielką atrakcją były darmowe badania dla maluchów w ambulansie Fundacji Ronalda McDonalda.

Do stoiska Algidy ustawiały się kolejki - gorące emocje na pikniku można było ochłodzić lodami (w tym dniu każdy mógł ich zjeść za darmo dowolną ilość, w sumie rozdano aż 5 000 lodów!).
Także produkty firmy Robico cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród całych rodzin. Po maślanki, kefiry, mleka sięgały nawet maluchy.
Na stoisku firmy Sequoia można było zrobić sobie rodzinne zdjęcie z kaczorkiem Omegamed.
Na stoisku Oriflame konsultanci udzielali bezpłatnych porad na temat doboru odpowiednich kosmetyków do rodzaju cery czy kolorów makijażu do typu urody.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko z butami Leguano®, gdzie można było obejrzeć i przetestować opatentowane buty, dzięki którym ma się wrażenie, jakby chodziło się boso po piasku.
Przedstawiciele firmy ZAP-IT skutecznie uwalniali od uczucia swędzenia i obrzęku po ukąszeniu komarów i insektów. Każdy mógł liczyć na poradę i diagnozę wykwalifikowanego eksperta.
Na stoisku firmy Empis eksperci doradzali, jakie zabawki dobrać do poszczególnych problemów sensorycznych dzieci. Maluchy mogły skorzystać z wielu urządzeń, które sprawiały im sporo frajdy.
Dzieci bawiły się skacząc w dmuchanych zamkach, uczestniczyły także w konkursach organizowanych przez animatorów M jak mama oraz Partnerów kampanii – Sequoia, Osmoza, Oriflame. Wygrywały ciekawe nagrody dla siebie i dla swoich rodziców.

ZOBACZ CAŁĄ GALERIĘ Z PIKNIKU >>

Dorośli mogli dowiedzieć się wszystkiego, co dotyczy warszawskiej komunikacji, bo swoje stoiska oprócz Tramwajów Miejskich miały zarówno Szybka Kolej Miejska, jak i Zakład Transportu Miejskiego oraz Metro.
Dla redakcji M jak mama była to kolejna możliwość spotkania z czytelniczkami i forumowiczkami.
Była to też okazja, by podziękować partnerom naszej kampanii „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” – firmie Mead Johnson i marce Enfamil, firmie Merck i marce Femibion, firmie Capeypharm i marce Olivo Cap, a także firmom Robico, HappyMum, Artreta (producent dań Agugu), BellAmy, Beko, Bank Komórek Macierzystych Diagnostyka, Tutek, Hevea Materace, Osmoza Care, Zakłady Farmaceutyczne Unia (producent kosmetyków Alantan Plus).
Wszystkim, którzy odwiedzili nas w sobotę, dziękujemy za możliwość spotkania, rozmowy przy naszym stoisku i za wspaniałą zabawę – mamy nadzieję, że za rok znów spotkamy się na Bemowie.

Wszystkim, którzy odwiedzili nas w sobotę dziękujemy za możliwość spotkania, rozmowy przy naszym stoisku i za wspaniałą zabawę. Mamy nadzieję, że za rok znów spotkamy się na Bemowie.

Algida

i

Autor: materiał archiwalny
miesięcznik "M jak mama"