Dzieci nie lubią nudnych ubrań, to pewne. Właśnie dlatego na rynku pojawiła się nowa marka ubrań dziecięcych, która wychodzi naprzeciw potrzebom najmłodszych i oferuje ubrania, które zainteresują każde dziecko.
Marka Kids of Chameleon, bo o niej mowa, tworzy bowiem ubranka dla dzieci o "magicznych właściwościach", które świecą w ciemnościach, pachną oraz są termoaktywne i zmieniają barwę pod wpływem temperatury!
UBRANIA DLA DZIECI: ile pieniędzy wydają na nie gwiazdy? [FILM] >>
Ubrania dla dzieci: skąd wziął się pomysł na interaktywne ubrania?
Agnes Lecznar-Wons i Marta Kaczmarek, właścicielki marki Kids of Chameleon, opowiedziały w "Dzień dobry TVN", jak wpadły na pomysł stworzenia interaktywnej odzieży.
- Zainspirowała nas do tego przedsięwzięcia córka naszych przyjaciół, 6-letnia Tania wielka indywidualistka, silny charakter, która stworzyła manifest o ubieraniu się. Tania nienawidziła się ubierać, zakładać rajtop, butów i doszła do wniosku, że ona by chciała, żeby ubrania były pachnące, żeby świeciły jak latarka, żeby były jadalne - powiedziała jedna z właścicielek marki.
W ten sposób narodził się pomysł stworzenia "magicznych" ubrań. Wszystkie ubrania są produkowane w Polsce, z bezpiecznych materiałów, które posiadają certyfikaty oraz są dopasowane do potrzeb dzieci. Właścicielki marki chcą, by ubrania były zabawką dla dzieci, a nie miały wyłącznie funkcje użytkowe. Do 20 prań utrzymują się "magiczne" właściwości ubrań.
Koszulki można kupić od 59 złotych.
Ubrania dla dzieci bez nudy! Alternatywa dla masowych sieciówek i dyskontów! >>
Dzień Dobry TVN/x-news